Oldalak

2010. október 2., szombat

It's my life!

 Magyarul a dalszöveg (kis része).:
Ez az életem!
Ez nem egy dal a megtört szívről,
Egy csendes ima , a hit távozott! 
És én nem leszek csak egy arc a tömegben, 
Hallani fogod a hangomat, amikor hangosan kiabálok!
 (Bon Jovi)




"~Csak a bolondok táncolnak ilyenkor!-Ordítottam miközben a zuhogó esőben táncoltunk.Életemben először nem zavart ,hogy megbámulnak vagy villámok cikáznak a fejem felett.Egyszerűen csak az voltam akinek lennem kellett volna már nagyon régen.
~És te bolond vagy!-jelentettem ki könnyedén egy mosoly kíséretében.
~Tudom.De boldog bolond vagyok!-válaszolt.
~Miért oly boldog uram? -kérdeztem miközben a jobb tenyereinket összeérintve köröztünk az esőben, s közben egymás szemébe néztünk.
~Mert te ismét itt vagy!-ő rám mosolygott és megpörgetett.~Csak ne térj vissza abba a kalitkába.-mondta végül amikor a karjaiban kötöttem ki..."

Komolyság vagy bolondság,
Öregség vagy fiatalság!

Tedd azt ami jól esik,
Persze egy bizonyos fokig!

Másoknak ne árts vele,
Ne legyél a pokol szépe!

Szabad vagy!
Csak magad zárod kalitkába,
Abba az őrjítő fogságba!

Lépj ki a fényre,
Hagyd hadd égjen el a sötétség réme!

Engedd el bátran,
Mert lelked feltámad,
Egy főnix madárban!

Melynek lángjai hatalmasabbak mint valaha,
Lelke és szíve erősebb a jégnél.

Senki meg nem állíthatja,
Mert ő maga a tűz isten madara!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése