Oldalak

2010. szeptember 30., csütörtök

Mit néz Ő?

Csak nézek a végtelenbe,
Mikor meglátlak az életemben.
Rám nézel mint aki újat lát,
Én pedig vissza mint aki rosszul lát.

Engem néz?
Körülnézek,visszapillantok.
Vajon miért?Már többször láttam...
Láttam láthatóan.
Mi lehet a baja?
Talán rossz a szeme?
Hát miért nincs szemüvege!?

Hagyjuk...Biztos csak délibáb.
Vagy az eszem vitte el a láz...

Hát ha elvitte hozza már vissza,
Mert őrjítő már ez a huza-vona!

Én ismerlek.
De te ismersz e engemet?

Nehéz kérdés.
De mégnehezebb a kiderítés.

Na mindegy!
Holnapra már el van felejtve,
Ennek a párnak nincs jövője. 

Külömbözünk mint;
A Nap és a Hold,
Vagy a fekete és a fehér...

Hoppá!
Ismét találkoztunk!
Ismét úgy nézel rám,
S most közelebb lépsz hozzám.

Nem értem mi történik,
De érzem, valami új kezdődik...

2 megjegyzés: