Oldalak

2013. szeptember 9., hétfő

Rövid párbeszéd..:)

-Már teli vagy sebekkel és hegekkel amik soha nem fognak eltűnni...Így is harcolni akarsz?
-Igen.
-Miért nem adod fel már végre?
-Mert nem.
-Meg fogsz halni.
-De legalább elmondhatom ,hogy harcoltam érte.
-Ez nem harc, hanem nyilvános kivégzés. - erre a kijelentésre abbahagytam a pisztoly megtöltését és Pete mélykék szemeibe néztem.
-Nézz rám..-végignéztem magamon teli voltam vágásokkal,zúzódásokkal ,pólómat alvadt vér cicomázta. - Készen állok arra ,hogy miatta kockáztassak mindent ami én vagyok. Nem érdekel semmi, csak az ,hogy ő mellettem legyen...A többi mostantól csak másodlagos.
-Ó értem.Akkor ezek szerint szembe akarsz kerülni a hatósággal is? -arcomon elterült az a hírhedt rosszra készülök mosolyom miközben befejeztem a fegyverem megtöltését.
- Hatóságok? Ugyan...-legyintettem.- Aki ellenszegülök, nem írható le szavakkal..-Pete csak értetlen arckifejezéssel megrázta fejét.Mosolyogva felemeltem és megpöcköltem a homlokát.
-Vigyázz magadra kölyök.
-Ne nézz már kölyöknek.
-Pff...Amíg nem értesz meg, csak kölyök maradsz...
//Kyoko//


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése