Oldalak

2010. szeptember 14., kedd

Ő és te

Én nézlek téged,
Te mást nézel.
Rádmosolygok,
De észre se veszel.

Szívem meghasad hiába nevetek,
Mert Te örökké mást szeretsz hiába szeretlek.
Csókod röppen másnak,
Szíved átadod a csodának.

Ő hangosan sír,
Én csak némán vérzek.
Egészen addig amíg élek.

Ő rádkacsint ,Te ránevetsz,
Én pedig rácsok közt remegek.
Fázok mert te nem ölelsz magadhoz,
S így egyedül maradok a napokhoz.

Próbálok erős lenni, de nem megy már,
Mert érzem a súly alatt összedől a vár.

De Ő észrevett és kiszabadított a toronyból,
Befoltozta megsebzett szívem,
S azóta nem ereszti kezem.

Ha kell Ő átölel,
Nem kell szólnom semmiért,
Mert önként felel álmaimért.

Sajnálom e jószívű lelket,
Kit tönkretesz eme rettenet.

Ő belenéz a szemembe,
Szemében főnix lángja ég,
Mi a végtelenségig elég.
Ezzel kimutatni mindazt amit vártam én.
Én, aki szeretetet keres rég...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése